Stichting Viviane

Stichting Viviane:

investeren in een gelukkig leven

Ja, dit wil ik!

Stichting Viviane wil ervoor zorgen dat jongvolwassen mensen met een beperking in Zeeland kunnen wonen en leven in een omgeving waar geluk centraal staat.

Als u de stichting steunt, draagt u rechtstreeks bij aan het geluk van de bewoners. En wat maakt een mens blijer dan het geluk van anderen mogelijk te maken?

Mensen met beperkingen hebben bijzondere aandacht en speciale zorg nodig en doen vanaf hun geboorte een groot beroep op de inzet van hun naasten. Daarnaast maken ze mensen in hun omgeving bewust van de essentie van het leven: op je eigen manier midden in de samenleving mogen deelnemen aan het leven maakt het meest gelukkig.

De Stichting Viviane zet zich daarom volop in voor het geluk van de bewoners, en richt zich daarbij op:

lichamelijk welbevinden

relaties met de omgeving

het opdoen van afwisselende ervaringen

individuele ontwikkeling

goede afstemming op individuele behoeften, mogelijkheden en privacy

‘Iedereen heeft recht op geluk, niet bij iedereen is dit vanzelfsprekend.

Wilt u zich met liefde inzetten voor het vergoten van geluk van de bewoners door middel  van financiële ondersteuning of vrijwilligersactiviteiten ? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.